Lilypie First Birthday tickers

torsdag 9 juli 2009

Tjockis!


En lite dålig bild kanske men ni kan nog ana att jag blivit en tjockis. ;-) känns som att jag växer lite för snabbt. Inget jag är förberedd på faktiskt. Kan ju verka konstigt med tanke på att alla växer när de är gravida. Men jag lovar.... När det helt plötsligt gäller en själv så känns det inte lika självklart och jag har svårt för att bli glad för att jag blir större... Kanske blir annorlunda när jag börjar känna något. Men nu är det lite svårt att acceptera. Känns som att möjligheterna till att få tillbaka en vältränad kropp blir mindre och mindre för varje dag. I går tex så fastnade jag mitt uppe på ett staket som jag förra veckan hoppade över som en liten gasell. Hoppas ni alla får en bra dag. Nu ska jag gå och kolla när djurvårdarna fångar ett Mufflon får.

13 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fin du är!!! Kram från Hanna

Anna sa...

Gud va roligt Lotta!!! GRATTIS!!! :) kramar

rebecca sa...

Nej va kul :) Mycket mer än ett litet päron som när jag träffa dig (er) sist... hehe har du fått tag på den där boken, som man ser vad som händer med barnet? som du pratade om när du va här.. hehe hoppas du har det super bra! kram kram hälsa till Jakob också:)

Lotta sa...

Hejsvejs, hahah ja det är en liten omställning. Nej Rebecca, den boken verkar var helt slut överallt och den skall tryckas upp i en ny upplaga i september så det verkar som jag får vänta ända tills dess. hmmm, känns ju lite tråkigt. ett barn blit till heter den. Vetdu ,, heheh jag har börjat handla lite småsaker till bebisen. hihihih. jag vet inte riktigt hur stor den e nu men den kan börja grimasera tydligen... =) jakob hälsar tillbaka. kramar

Malin sa...

Vad tramsig du är, Lotta! Du är superfin!!!!! =))) Vi får hitta en dag då vi kan träffas! Hade varit kul!

Kramis

Lotta sa...

Jepp Malin, det får vi göra. det skulle vara roligt. jag hoppas att jag snart ska börja bli lite piggare. Nu är jag helt död när jag kommer hem från jobbet... =( men alla säger att det snart skall vända. så jag hoppas på det. =)
kram

emil sa...

VA FAN SÄGER BERRA OM DE HÄRA! han kan inte va glad på dig Lotta! fan va kul lotyta jag har inte smällt de än sen jakob berättade! men asså riktigt kul för er och för mig haha! ni kommer bli såna super föräldrar! ha de finT!

Lotta sa...

Hahahha.. Berra tycker det är sådär. hahah han pratar mest om att doktorn ska skära ut den med en stor kniv. hahaha. så frågar han om den kommer att vara snäll. han gillar ju inte när de skriker. haha sedan får jag ju höra att jag är väldigt fet varje dag. hahaha
Du e så jävla fet lotta!! säger han. hahahahha men han har bara kött i sin mage. haha

emma svärdh sa...

Jag tycker du e precis lika snygg som alltid! Väldigt trevlig nyhet, grattis till er båda! stor kram från emma i köpenhamn (dænmærk :-p)

mamma sa...

Hej gullet...vilken fin flicka mamma har...o vilken fin mage..jag bara älskar den hihihihi..hoppas vi kan träffas snart o jag kan få känna lite på bebisen..eller magen ..längtar efter er alla kram mamma

Adara sa...

Tja du... Kanske dags att sluta skutta över staket? :P Men annars var du skitsnygg, syrran ;D

Lotta sa...

Hahahahaha, ja jag får nog ta det lite lugnt med skuttandet ett tag framöver.. men idag ska jag göra ett tappert försök iallafall. jag måste ta mig in till våran lilla däs. =) Knut., tack så mycket syster yster, du är så go, kramar i massor

Amiga sa...

=) GRATTIS LOTTA! shit har du smugit och blivit gravid så där nere i skåne;) hänger ju inte med i svängarna här i Örebro, men tycker du är superfin med mage och allt och att bloggen ar härlig-många fina kort. Har inte varit ute på nätet på länge och så får man se att ni har en bulle i ugnen, härligt med liv:) Var nere i småland i helgen på 4 års kalas. Alla syskon var där( 5 syskonbarn, bara tjejer , i åldrarna 6mån-4 år) så det var fullt ös..fick vara lektant..kan ju inte säga annat än att man kan bli sugen..Hihih Ringer dig i dagarna,vill ju höra allt:) Kraaaaaaaaaaaaaaaam